MX vs ATV Legends - 2025 KTM Loyalty Bundle
Nosta kilpailu seuraavalle tasolle 2025 KTM Bundlella! Tämä kokoelma sisältää kaikki 13 valmistajan KTM ajoneuvoa, joilla viet voiton jokaisella radalla. Suositpa nopeutta, tehoa tai ketteryyttä, tässä kokoelmassa on sopiva kulkupeli jokaiseen tarpeeseen.