Multiplayer pack
Multiplayer Pack' antaa pääsyn moninpelikarttaan 'Outside High-rise, Upper City', jota voidaan pelata useissa Binary Domainin moninpelitiloissa. Sen lisäksi se avaa uuden pelattavan luokan 'Ninja', joka tarjotaan molemmille joukkueille. Tämä monipuolinen pelattava hahmo on täydellinen yllätyshyökkäyksiä varten, ja se sopeuttaa taistelutyylin eri tilanteisiin. Tämä ainutlaatuinen esitilattava paketti sisältää myös kaksi moninpelikäyttöön sovellettua asetyyppiä, 'Hoga Type 69' tarkka-ampujan kiväärin vihollisten tuhoamiseksi pitkältä matkalta ja 'Yamato-0' käsiaseen lähietäisyyksiä varten.