MudRunner: American Wilds
Päivitä MudRunner -peliäsi American Wilds -laajennuksella, niin pääset nauttimaan upouudesta sisällöstä, kuten 9 ikonisesta amerikkalaiskuorma-autosta tutuilta valmistajilta, kuten Ford, Hummer and Chevrolet, kymmenistä uusista lisävarusteista, 2 uudesta hiekkalaatikkokartasta, jotka ovat saaneet innoituksensa montanan ja Pohjois-Dakotan vaikeakulkuisesta maastosta, sekä 2 uudesta haastekartasta!