Moving Houses
Pakkaa kaikki muuttaessasi huonekaluja, kasveja ja muita hupaisassa ensimmäisen persoonan tyylissä! Jokainen joutuu joskus elämässään jättämään kotinsa ja etsimään uuden. Moving Housesissa on sinun vuorosi... halusitpa jättää kotisi tai et. Nauti muuttamiseen liittyvästä hassusta fysiikkaperusteisesta pelistä pakatessasi elämääsi ollessasi uppoutunut rentoon ja mukavaan pelaamiseen sekä välittömään tyydytykseen, jonka pakkaustoimiin liittyvä tehtäväperusteinen pelaaminen tuo. Ole siisti ja huolellinen tai ole kaaospakkaaja. Valinta on sinun! Kun navigoit ensimmäisessä persoonassa, valitset huonekalut, kasvit, maalaukset ja muut ja lastaat ne varovasti (tai et niin varovasti) muuttoautoon suorittaen tärkeiden tehtävien listoja edistyäksesi. Juokse ja hyppää sekä potkaise, pudota, heitä ja kierrä esineitä ja muita! Mutta muista, että kaikki ei ole sitä miltä näyttää tässä pienessä hiljaisessa talossa. Käsillä olevan tehtävän tylsän yksitoikkoisuuden takana voi olla pelottava mysteeri.