Moto Racer 4
Freestylen ja riskinoton maailmassa anna ajotyylisi näkyä ympäri maailmaa. Tee vastustajiisi vaikutus ja voita kilpailut tyylillä! Moto Racer 4 on kilpa-ajopeli, jota voit pelata asfaltilla tai soratiellä yksin- tai moninpelinä (enintään 10 pelaajaa). Hallitse driftaus, keulinta, tiukat käännökset ja muut tekniikat, jotta pääset palkintokorokkeelle! Mukauta ja kohenna pyörääsi! Etene Moto Racer 4 -pelin läpi ja nauti huikeista ajopaikoista. Moto Racer 4 vie sinut Yhdysvalloista Aasian autiomaan kautta, vaarallisten ja henkeäsalpaavien reittien läpi 160 km/h nopeudella. 1 PELI, 2 LUOKKAA: ASFALTTI & SORATIE VIELÄ LISÄÄ HAASTEITA: Etenemistilassa voit edetä pelin läpi ja suorittaa haasteita, jotta saat käyttöösi vielä lisää sisältöjä! VAIKUTTAVIA JA VAIHTELEVIA AJOPAIKKOJA: San Franciscon lahdelta Aasian autiomaan kautta edeten freestylekingiksi tekemällä temppuja mitä odottamattomimmissa maastoissa. MUKAUTTETTAVAT PYÖRÄT: Mukauta pyörääsi uniikkiin tyyliisi sopivaksi. HAASTA YSTÄVÄSI: Kohtaa ystäväsi jaetulla näytöllä tai jopa 10 pelaajan moninpelissä!