Mortal Glory 2 + DLC
Johda omaa gladiaattorijoukkuettasi tässä suomalaisessa fantasiamaailmaan sijoittuvassa roguelike-pelissä. Löydä parhaat gladiaattorit, varusta joukkueesi ja kehittele nerokkaita taktiikoita taistelukentällä. Turnaus odottaa kaikkia kuolevaisia, jotka janoavat kunniaa! Sisältää DLC:n! VUOROPOHJAISTA TAKTIIKKAA Vieritä räjähtävä tynnyri vihollista kohti, heitä hänet rotkoon tai tyrmää kaksi vastusta kertaheitolla tönäisemällä heidät toistensa päälle. Tarjollasi on suuri määrä työkaluja kanssakilpailijoiden karsimiseen. Uniikit areenat, vaihtelevat ympäristöt ja satunnaiset erikoissäännöt takaavat, että jokainen taistelu tarjoaa uusia taktisia mahdollisuuksia. KOKOA JOUKKUE Laaja valikoima eri fantasiarotujen edustajia janoaa kunniaa ja jokaisella hgeistä on omat ainutlaatuiset rodulliset erikoisuutensa. Ovat taktiikkasi sitten mitkä tahansa, parhaiden gladiaattorien löytäminen on olennaista! AINUTLAATUISIA VARUSTEITA Pelissä on yhdisteltävänä suuri valikoima ainutlaatuisia reliikkejä, hahmoille kerättäviä erityispiirteitä ja muita voimakkaita vaikutuksia. Kekseliäillä komboilla avaat uusia taktiikoita ja teet taistelijoistasi epäreilun vahvoja demoneita. TAITAVA TEKOÄLY Eri vaikeustasot mahdollistavat oman pelityylisi ja lukuisat lisähaasteet takaavat, ettet kuitenkaan pääse liian helpolla. Mutta varoituksen sana... Korkeimmilla tasoilla pelin tekoäly ei anna yhtään armoa. LÖYDÄ OMA TIESI Jokainen askel on uusi haaste tai kenties… mahdollisuus? Sinä päätät minne joukkueesi matkustaa seuraavaksi. UUDELLEENPELATTAVUUS Jokainen pelikerta on erilainen! Muuttuvat tilanteet ja vaikeustasoa alati korottavat lisähaasteet takaavat, että taistelukenttä kutsuu sinua takaisin uudelleen ja uudelleen. Miellyttävän pelirytminsä ansiosta Mortal Glory 2 on myös loistava vaihtoehto, jos kerkeät pelata vain hetken kerrallaan.