Morkredd - ODE
Valopallo toivottaa sinut tervetulleeksi ØDEEN. Suuntaa uudelle leikkikenttätasolle ja vietä laatuaikaa Valopallon kanssa. Kohtaat uusia haasteita, jotka testaavat mieltä, kehoa ja sielua. Saatat jopa luoda hauskoja muistoja matkan varrella. Saat myös ulkoasuja, hattuja ja näytön suodattimia – koska miksipä ei?