Monument Valley
Matka halki uskomattoman kauneuden Lähde unenomaiselle seikkailulle ikonisessa Monument Valleyssa, palkitussa pulmapelissä, jossa arkkitehtuuri uhmaa todellisuuden lakeja. Ohjaa prinsessa Idaa surrealististen monumenttien läpi, paljastaen salaisia polkuja ja optisia harhoja, jotka haastavat havainnointikykysi. Astu maailmaan, jossa mahdottomasta tulee mahdollista. Monument Valleyssa ohjaat hiljaista Ida-prinsessaa uskomattomien maisemien, kiemurtelevien portaiden ja jatkuvasti muuttuvien monumenttien läpi. Jokainen pulma on taideteos, joka on inspiroitunut minimalistisesta suunnittelusta, muinaisesta arkkitehtuurista ja mielettömän mahdottomasta geometriasta. Manipuloi ympäristöä paljastaaksesi salaisia polkuja, huijaa arvoituksellisia Korppi-ihmisiä ja paljasta Pyhän Geometrian salaisuudet. Intuitiivisten ohjainten, vangitsevan ääniraidan ja loistavan visuaalisuuden ansiosta Monument Valley on kokemus kaikenlaisille pelaajille. Ominaisuudet: - Askarruttavat pulmat: Kierrä, siirrä ja muokkaa maailmaa paljastaaksesi uusia polkuja. - Kaunis visuaalisuus: Inspiroitunut optisista harhoista ja muinaisesta arkkitehtuurista ympäri maailman. - Vangitseva äänimaailma: Reaktiivinen ja henkilökohtainen ääniraita, joka korostaa jokaista liikettäsi. - Complete Edition: Täydentää tarinan Forgotten Shores -laajennuksella. Pystytkö opastamaan Idaa anteeksiannon etsinnässä? Ota selvää, miksi Monument Valley on koskettanut miljoonien pelaajien sydämiä ympäri maailmaa! ustwo Games ovat ylpeitä itsenäisiä kehittäjiä, jotka tunnetaan parhaiten palkitusta Monument Valley -sarjasta ja peleistä kuten Land's End, Assemble with Care ja Alba: A Wildlife Adventure.