Monsters Pack
Kaikki te pikku hirviöt tulette kokemaan mahtavan haamu-yllätyksen – pyytäkää karkkia tai keppostelkaa omalla vastuulla! On yö Monster Townissa, missä Halloweenia vietetään vuoden jokaisena päivänä! Tämä aavemainen kaupunki on täynnä kaikenlaisia kammottavia hirviöitä, kummitustaloja ja kauhistuttavia ajoneuvoja, jotka saavat kylmät väreet kulkemaan pitkin selkäpiitä. Hyppää Ghost Trainin kyytiin, jos uskallat, tai ala Monster Scientistiksi ja rakenna oma Spooky Castlesi! Luo, löydä ja tutki yhdessä ystäviesi kanssa uutta LEGO Worlds Monster Packia.