MonsterBlast Infinity
Taistele tiesi aallolta toiselle ja tapa kaikki hirviöt. Kerää kolikoita ostaaksesi aseita, ammuksia ja erikoisesineitä, kuten dynamiittia tai tykkitorneja, kaupan automaatista. Ole nopea, sillä kauppa on avoinna vain 30 sekuntia aaltojen välillä. Jokaisella tasolla on neljä erää. Käytä ammuksiasi säästeliäästi ja käytä aseita strategisesti, sillä kaikkea on rajoitetusti. Kiinnitä huomiota myös terveyteesi. Anna dynamiitin ja tykkitornin auttaa sinua. Houkuttele vihollisia ja käytä näitä kahta asiaa strategisesti tappaaksesi mahdollisimman monta vihollista.