Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin - Hahmon muokkauslipuke 3 kpl
Hahmon muokkauslipukkeilla voit muuttaa pelihahmosi ulkonäkyä yhden kerran kutakin lipuketta kohti. Ulkoasun muokkaaminen tapahtuu pelinsisäisessä omassa talossasi olevan arkun kautta. Huomaa, että pelihahmon nimeä ei voi vaihtaa. Tämän lisäosan sisältö: ● Hahmon muokkauslipuke (3 kpl) Huomautus: Peli on käynnistettävä uudelleen, jotta ostetun lisäsisällön saa käyttöön. Tämän lisäosasisällön voi saada vain kerran. Käytetty lipuke poistuu, kun muokattu hahmo tallennetaan. Voit muokata hahmosi hiuksia, meikkiä ja panssarin väriä oman talosi arkun kautta ilman lipuketta.