MONOPOLY PLUS + MONOPOLY Madness
Sisältää molemmat: MONOPOLY PLUS Pelaa klassista peliä ja katso, kuinka lauta herää eloon! Täysin kolmiulotteinen kaupunki laudan keskellä elää ja kehittyy pelatessasi. Omistat miniatyyrimaailman, joka toimii vuorovaikutuksessa koko pelin ajan ja juhlistaa saavutuksiasi. Pelaa haluamallasi tavalla – voit muuttaa sääntöjä ja muokata niitä pelityyliisi sopiviksi. MONOPOLY PLUS kohottaa klassisen pelin uudelle tasolle. MONOPOLY Madness Löydä uudelleen rakastamasi MONOPOLY-peli, mutta ennennäkemättömällä tavalla. Kisaa muita pelaajia vastaan Monopoly-kaupungin kaoottisilla kaduilla aiempaa lyhyemmillä kierroksilla ja kerää resursseja, osta ja päivitä kiinteistöjä, härnää vastustajiasi ja vältä heidän temppujaan, kun kilpailette rikkauksista. Mielipuolista!