MONOPOLY RABBIDS DLC
Tee Monopoly-kokemuksestasi entistä kahjompi Monopoly Rabbids DLC -sisällöllä. Puput valtaavat pelisi ja luovat hullunhauskan laudan. Tämä DLC sisältää kokonaan muokatun laudan, jolla on animoitu pelinappula. Uudempi, hauskempi tapa nauttia Monopoly-pelistä!