Erikoistarjous! Hanki 10 The Show Packia Diamond Dynasty -joukkueesi kehittämiseen ja varustepaketti Road to the Show -hahmosi yksilöimiseen. Sisältää erikoismailan Xbox-pelaajille! Hankitut esineet tulee lunastaa pelin käynnistämisen yhteydessä. Tiedot lunastetuista esineistä löytyvät profiilisi postilaatikosta.