MK1: Noob Saibot
Havikin täydellinen aseenkantaja Noob Saibot ei lepää, ennen kuin kaikenlainen auktoriteetti on tuhottu ja vain Khaos on jäljellä. Tämä paketti sisältää pelattavan Noob Saibot -hahmon upouusilla liikeseteillä.