MK1: Ghostface
Maailmat ovat joutuneet paniikin valtaan asukkaiden pelätessä, kuka on tämän sarjamurhaajan seuraava uhri. Tämä paketti sisältää pelattavan Ghostface-hahmon upouusilla liikeseteillä, jotka perustuvat Scream-elokuvasarjaan.