Seuraa Faithia, uskaliasta juoksevaa kuriiria, joka taistelee vapaudesta Glass-kaupungissa. Kaupunki näyttää elegantilta ja huipputeknologiselta ulkopuolelta katsottuna, mutta sen sisällä on piilossa karmea salaisuus. Tutki jokainen nurkka aina kauniisti valaistuista ja korkealla sijaitsevista katoista synkkiin ja likaisiin kaupungin alla oleviin tunneleihin. Kaupunki on valtava, siinä voi vaeltaa vapaasti ja Faith on kaiken keskipisteessä. Yhdistä ensimmäisen persoonan perspektiivin kautta hänen sujuva liikkeensä ja kehittynyt taistelunsa kaupungin elementteihin, hyödynnä ympäristöä ja selvitä salaliitto. Tämä on uuden sukupolven Mirror's Edge. Se asettaa uuden tason toimintaseikkailupeleille.