Minit
Minit on erikoinen pieni seikkailu, jota pelataan 60 sekuntia kerrallaan. Uskaltaudu mukavan kotisi ulkopuolelle auttamaan epätavallisia tyyppejä, etsimään lukemattomia salaisuuksia ja päihittämään vaarallisia vihollisia. Kaiken tarkoituksena on poistaa ikävä kirous, jonka takia jokainen päivä kestää vain yhden minuutin. Minit on Kitty Calisin, Jan Willem Nijmanin, Jukio Kallion ja Dominik Johannin yhteistyötä.