Minecraft: TRON Add-On
Disneyn TRONin digitaalinen maailma tunkeutuu Minecraftiin! Nappaa identiteettilevysi ja taistele punakaartilaisia laumoja vastaan, kun he yrittävät vallata maailmasi! Digitalisoidu ruudukkoon ja suorita ruudukkojuoksuja ansaitaksesi palkintoja ja taistellaksesi pelottavia tunnistajia vastaan. Käytä palkintojasi avataksesi ja päivittääksesi varusteita, kuten Light Cycle, Light Glider ja Light Ski!