Minecraft: Teräsmies
Se on sika, se on lentokone, se on Superman-DLC! Pelaa itse Teräsmiehenä ja käytä voimia, kuten Super Strength, Heat Vision ja Super-Breath, kukistaaksesi roistoja ja suojellaksesi Metropolista. Lennä yksinäisyyden linnoitukseen ja vietä aikaa Krypton kanssa.