Minecraft: Smurffit
Astu smurffien maailmaan! Gargamel aiheuttaa ongelmia, ja sinun tehtäväsi on pelastaa päivä. Pelasta vangitut smurffit, päihitä Gargamel taikajuomataistelussa, testaa hiiviskelykykysi Azraelia vastaan ja ryntää parkour-haasteiden läpi. Tutustu Smurffikylään ja tapaa ikonisia hahmoja, kuten Papa Smurffi, Smurffi ja Mojova Smurffi.