Minecraft: Paavo Biomit
Oletteko valmiita, lapset? Paavo on nyt Minecraftin dynaaminen maailma, jossa jokainen biomi on kuvattu uudelleen mukautetulla luomisella! Vieraile meduusapelloilla, bikinipohjassa, rakkolevämetsässä ja muualla. Syö Krabby Patties, ratsasta merihevosilla, käytä lastoja taistellaksesi ja luo oma Krusty-haarniskasi! Hengaile tuttujen Paavo-hahmojen kanssa ja haasta lentävä hollantilainen!