Minecraft: Jurassic World Add-On
Viralliset Jurassic World -dinosaurukset voivat nyt vaeltaa Minecraft-maailmoissasi! Rakenna etuvartioasemasi ja lähde etsimään ja suojelemaan kaikkia dinosauruslajeja. Kukista luonnonvaraiset dinosaurukset ja kuljeta ne korkean teknologian aitauksiin DNA:n erottamiseksi, niiden käyttäytymisen tarkkailua ja jalostamiseksi estääksesi niiden sukupuuttoon! Sisältää uusimmat Rebirth-dinosaurukset.