Minecraft: Blueyn talo
Valmistaudu hauskanpitoon Blueyn, Bingon, äidin ja isän kanssa! Astu Blueyn perheen kotiin ja pelaa pelejä kuten I-Spy, Piilosta ja Ragdoll. Löydä perheen suosikkiesineet avataksesi lisää pelejä ja yllätyksiä!