Mine Reconstructor -asepaketti
Ampuu biomiinoja, jotka räjähtävät osuessaan, vahingoittavat zedejä ja parantavat liittolaisia. Kakkospainike räjäyttää kaikki asetetut miinat. Perustana toimiva materiaali on luokiteltu salaiseksi terveyshuolien vuoksi. Field Medic -etuluokalle suunnitellulla Mine Reconstructorilla on viisi uniikkia asemallia.