Mighty No. 9
Pelihahmosi on Beck, mahtavan robottisuvun 9. sukupolvea. Hän on ainoana säästynyt salaperäiseltä virukselta, joka on saanut mekaaniset olennot ympäri maailmaa sekoamaan. Juokse, hypi, ammu ja muunna tiesi 12 haastavan tason läpi käyttäen vihollisilta varastamiasi kykyjä. Lyö Mighty Number -robottitoverisi ja haasta viimeinen planeettaa uhkaava pahis! Ominaisuudet: Klassista 2D-toimintaa uudella tavalla: kohtaa 8 Mighty-toveriasi ja avaa uusia taitoja tuovia muunnoksia päihittämällä heidät. 2 pelaajan Mechanical Mayhem: Suorita verkkotehtäviä kaverin kanssa Beckin ja hänen kumppaninsa Callin roolissa. Selvittäkää esteet yhdessä hyödyntäen molempien uniikkeja taitoja tai ottakaa mittaa toisistanne Online Race Battlessa! Lisätiloja: Boss-rush-tila! Kymmenittäin minitehtäviä ja haasteita! Valinnainen 8-bittinen ääniraita. Avattavissa kaksi lisävaikeustasoa! Osoita mahtisi maailmalle: ketjuta komboja Beckin taidoilla ja saavuta himoittu S-taso, huippupisteet ja tuloslistan kärkisijat!