Erityisen edullinen paketti, joka sisältää kaikki myytävänä olevat Handlerin asut Monster Hunter World: Iceborne ‑peliin. Lisää seuraavan sisällön Monster Hunter: World ‑peliin. Handlerin asut - Kokoto Gal -asu - Tyrant -asu - Graceful Short Dress -asu - Techno Handler -asu - Ruusuleninki - Juhlava samba-asu - Söpön pirun asu Huomautus: Tämän sarjan esineet ovat ostettavissa erikseen. Varo, ettet osta samaa esinettä kahteen kertaan.