Metsästäjä
Nouse taivaille höyhenliskon selässä ja päästä valloilleen tulinen kosto yläilmoista Metsästäjä-sisältöpaketilla. Sisältää uuden Mongres Hunter -pelaajaluokan, lennettävän Ormir-lohikäärmeen, ainutlaatuisen pyropadan ohjautuvia raketteja sekä uusia asuja pelaaja-avatarille.