MeteoHeroes Saving Planet Earth
TUTUSTU KUUTEEN SIISTIIN SUPERSANKARINUOREEN, JOTKA AIKOVAT PELASTAA MAAILMAN MeteoHeroes-sankarit ovat aina paikalla siellä, missä heitä tarvitaan! Supervoimaiset ystävyksemme ovat valmiina ratkaisemaan minkä tahansa ympäristöä koskevan ongelman – missä tahansa maapallolla! Matkusta heidän kanssaan Roomasta etelänavalle, kun he lähtevät uskomattomille tehtäville ja käyvät yhdeksässä ihmeellisessä paikassa planeetallamme, kunnes saapuvat lopulliseen määränpäähänsä – ja kohtaavat pelottavat arkkivihollisensa Dr. Makinan sekä Maculansit! Auta sankareitamme käyttämään uniikkeja säähän vaikuttavia voimiaan kukistaakseen Maculansit. Käy heidän kanssaan yhdeksässä kuuluisassa paikassa, joita kaaos ja saastuminen uhkaavat, ja auta heitä taistelemaan puhtaan ja turvallisen planeetan puolesta. Matkustat halki Rooman, Kapkaupungin, Sydneyn, Seattlen, Harbinin, Buenos Airesin, etelänavan ja Amazonin, kunnes päädyt Gran Sassoon ja MEC:iin, MeteoHeroes-sankareiden tukikohtaan. Dr. Makinan pahat Maculansit ovat kuitenkin vallanneet MEC:n! Pystytkö auttamaan heitä valtaamaan sen takaisin? Valmistaudu hauskuudentäyteiseen ja toiminnalliseen tasohyppelypeliin, jossa sinun täytyy kerätä kätkettyjä esineitä, jotka auttavat sinua puhdistamaan jokaisen kaupungin ja hankkimaan MeteoHeroesien tukikohdan takaisin – pysytellen samalla teitä pysäyttämään pyrkivien monien vihollisten ulottumattomissa. Peli on huikean hauska kaikenikäisille lapsille – ja totta kai siinä nähdään kaikki hahmot suositusta TV-sarjasta MeteoHeroes!