Mestaripaketti
Tehosta peliäsi Halo 4 -mestaripaketilla. Se on uskomaton kokoelma karttoja, haarniskoja ja ulkoasuja. Lisäksi siinä on uusi Ricochet-pelityyppi ja Kesto-haarniskamuokkaus, jotka auttavat täydentämään Halo 4 -kokemustasi. Halo 4 -mestaripaketti sisältää Napakymppipaketin, Teräsulkoasupaketin ja Infinity-haarniskapaketin sekä uusia tapoja mukauttaa spartalaistasi, viisi haarniskaulkoasua, viisi aseulkoasua ja kahdeksan spartalaisasentoa aulan pelaajakorttiisi.