Mercenary Kings
"Tässä kiivaassa kaksiulotteisessa toimintapelissä kuulut joukkoon nimeltä Mercenary Kings, joka on maan taitavin palkkasoturiporukka, mutta kun toverisi ovat kaatuneet ja CLAW:n hirmuiset voimat hallitsevat huippusalaista Laboratory Base -saaritukikohtaa, ne on pysäytettävä keinolla millä hyvänsä. Mutta et lähde valmistautumatta! Apunasi on arvaamattomien nerojen ja alansa osaajien joukko! He pystyvät työstämään ja mukauttamaan aseita tai parantelemaan haarniskoita, etkä ole ikinä ennen ollut näin valmis taisteluun. Lähde yksin tai ystävien kanssa liikkeelle, kukista CLAW ja pelasta maailma!"