Mega Man X Legacy Collection
Rakastettu Mega Man X -sarja tekee paluun! Pelissä olet Mega Man X – klassisen Mega Man -taistelurobotin tehokas seuraaja – joka taistelee Maverickeina tunnettuja vaarallisia vihollisia vastaan neljässä unohtumattomassa pelissä. Mega Man X Legacy Collection sisältää legendaariset 16-bittiset pelit sekä sarjan jännittävät osat 32-bittisten kaudelta: Mega Man X, Mega Man X2, Mega Man X3 ja Mega Man X4. Sankarillinen robottimme vahvistuu, kun hän kukistaa Maverickeja ja vie heidän aseensa, ja se osaa juosta ja tehdä seinähyppyjä, mikä tekee taistelukokemuksesta jännittävän ja vauhdikkaan. Mega Man X Legacy Collection sisältää valtavasti uusia ominaisuuksia. Testaa taitosi uudessa X Challenge -tilassa, jossa pelaajat kohtaavat kaksi päävastustajaa yhtä aikaa. Tutki valtavaa museota, joka on täynnä harvinaista tuotantotaidetta, klassisten oheistuotteiden myyntiluetteloita, nostalgisia mainoksia ja paljon muuta. Tämä kokoelma on paras tapa kokea korkeaoktaanisen Mega Man X -sarjan alku.