ME3: Groundside-pak.
Oletko valmis vastustamaan reapereitä? Lisää tulivoimaa yksinpelikampanjaasi Striker- ja Typhoon-rynnäkkökiväärillä, Piranha-haulikolla, Acolyte-pistoolilla ja Kishock-harppuuna-aseella sekä kahdella aivan uudella aseella: Venom-haulikolla ja Executioner-pistoolilla!