Master Chief -yhdistelmä
Tervetuloa Minecraftin Master Chief -yhdistelmäpakettiin! Se sisältää yli 40 olemusta, tekstuureja, klassista pelimusiikkia ja uskomattoman maailman. Tutkittavana on lukuisia ikimuistoisia hetkiä.