Shepardin ja Arian epäluonteva yhteistyö aloittaa tappavan kissa ja hiiri -leikin, jonka tavoitteena on saada Omega takaisin Cerberuksen hallinnasta. Joudut luottamaan Arian ainutlaatuiseen tietoon asemasta ja kohtaamaan hänen kostonhimonsa. Miten pitkälle menet saadaksesi Omegan vallattua takaisin?