Marvel's Midnight Suns Digital+ Edition (Xbox One)
PIMEYS KOITTAA. TAISTELE VASTAAN! Mukauta Midnight Sun -tiimisi ulkonäköä Marvel’s Midnight Suns -pelin Digital+ Edition -versiolla! Digital+ Edition -versioon sisältyy: - Marvel’s Midnight Suns -peruspeli - 11 premium-skiniä Premium-skineihin sisältyy: - Captain America (Future Soldier) - Captain Marvel (Mar-Vell) - Magik (Phoenix Five) - Nico Minoru (Sister Grimm) - Wolverine (X-Force) - Blade (Demon Hunter) - Captain America (Captain of the Guard) - Iron Man (Iron Knight) - Nico Minoru (Shadow Witch) - Ghost Rider (Spirit of Vengeance) - Magik (New Mutants) Huomaa: Premium-skinejä täytyy käyttää vastaavan pelihahmon kanssa. Hahmot täytyy ehkä ansaita pelin aikana. Premium-skinit toimitetaan automaattisesti pelin kautta 1. joulukuuta 2022. Ehtoja sovelletaan. VAPAUTA MARVELIN PIMEÄ PUOLI Kun demonien äiti Lilith ja hänen hirviömäinen armeijansa lyöttäytyvät yhteen Hydran kanssa, Marvelin pimeä puoli nousee esiin. Sinä olet Hunter, ja sinun tehtävänäsi on johdattaa kokeneiden supersankareiden ja vaarallisten yliluonnollisten sotureiden yllättävä tiimi voittoon. Onnistuvatko Doctor Strange, Iron Man, Blade ja muut legendat sopimaan erimielisyytensä kohdatakseen apokalyptisen uhan? Jos aiot pelastaa maailman, sinun täytyy solmia liittoja ja johtaa legendaarinen Midnight Suns -ryhmäsi pelotta taistelun tuoksintaan. Saatavillasi on monia kehitettäviä hahmoja ja taitoja, joiden avulla voit luoda oman ainutlaatuisen versiosi Hunterista ja valita, miten karkotat Lilithin armeijan takaisin manalan maille.