Marvel vs. Capcom: Infinite - Venom
Lisää Venomin pelattavaksi hahmoksi Marvel vs. Capcom: Infinite -tiimiisi. Sisältää ylimääräisen premium-asun Venomille. Vaatii Marvel vs. Capcom: Infiniten; ei tule mukana.