Marvel vs. Capcom: Infinite - Ultron Conquest Costume
Jos Ultronin yhdistyminen Sigmaan oli sinusta huono uutinen, odotahan kun näet hänet sulautuneena tekno-orgaanisen avaruusolennon kehoon.