Marvel vs. Capcom: Infinite - Sigma
Lisää Sigman pelattavaksi hahmoksi Marvel vs. Capcom: Infinite -tiimiisi. Sisältää ylimääräisen premium-asun Sigmalle. Vaatii Marvel vs. Capcom: Infiniten; ei tule mukana.