Marvel vs. Capcom: Infinite - Joe Fixit Costume
Bruce Bannerin sisäiset demonit näyttäytyvät monessa muodossa, kuten Joe Fixitinä - hyvää tarkoittavana antisankarina, joka pitää kadut turvallisina.