Marvel vs. Capcom: Infinite- Captain America Gladiator Costume
Steve Rogers taisteli Hulkin lukemattomia vihollisia vastaan puna-valko-sinisessä asussa, vaikka kyseisellä planeetalla ei Yhdysvaltoja ollutkaan.