Marauder-paketti
Sisältää Marauder Suit -puvun ja AL-9 Clearcutterin.Marauder Suit -puku: tätä pelottomille Marauder -yksiköille separatistisotien aikana annettua pukua käyttivät alusten valtausjoukot murtamaan separatistien puolustukset ja katkaisemaan heidän toimitusketjunsa.AL-9 Clearcutter: Triple Threat -pulssikivääri sopii täydellisesti suurten joukkojen eliminoimiseen, ja J-111 Hydraulic Eviscerator on tarpeeksi tehokas silpomaan lähietäisyydelle tunkeutuvat.