Maksullinen Toy Box -paketti
Laajenna Crackdown 2:ta Toy Box -paketilla! Se suorastaan pursuilee uusia leluja ja aarteita, kuten laajennettu Keys to the City -tila, ATV-hyökkäysajoneuvo, Squad Chopper -helikopteri, suihkumoottoripuku, uudet Agenttien panssarien värit, ajoneuvohippa ja paljon muuta. Toy Box -paketti on niin täynnä, että tarvitaan tason 5 Agentti pitämään se suljettuna!