Pelaa zen-peliä! Löydä uudelleen kuuluisa ja perinteinen kiinalainen peli. Poimi tiiliä pareittain kunkin tason selvittämiseksi. Ole kuitenkin varovainen, että et pelaa itseäsi pussiin. Pelin sisältämien upeiden muodostelmien ratkaisemiseksi tarvitaan keskittymis- ja havainnointikykyä. - Perinteinen, syvällinen ja mukaansatempaavan kaunis Mahjong –peli. - 70 tasoa eri vaikeustasoilla ja upouusilla arvoituksilla. - Mukauta pelin ulkoasua eri grafiikkatyyleillä. - Vertaile pistemääriä kavereidesi kanssa ympäri maailman.