Mafia III: Stones Unturned
John Donovanin ja Lincoln Clayn Vietnamissa solmima veriveljeys pannaan testiin, kun Lincoln kutsuu Donovanin mukaansa kostoretkelle. Lincoln pääsee tekemään vastapalveluksen, kun Donovanin aikoinaan kuolemaan jättänyt petturi Connor Aldridge palaa New Bordeaux'hon etsimään arvokasta kadonnutta lastia. Pysäyttääkseen hänet Lincolnin ja Donovanin on kohdattava Aldridgen palkka-armeija silmästä silmään. Koe raskaat aseet, aseistetut ajoneuvot, tarkka-ampujatuki ja ainutlaatuiset palkkiot, kukista Aldridge ja suojele vapaata maailmaa. TÄRKEÄÄ: Stones Unturned sisältyy Season Passiin. Jos olet hankkinut Season Passin, älä osta Stones Unturned -sisältöä erikseen, sillä saat sen jo Season Passin kautta. KYLMÄN SODAN KILPAVARUSTELU Donovan ja Lincoln solmivat syvän ystävyyden Vietnamin viidakoissa. Samoissa viidakoissa takinkääntäjä Connor Aldridge petti Donovanin ja jätti tämän kuolemaan. Nyt Aldridge ilmestyy taas New Bordeaux'hon etsimään pudonnutta sotilaskonetta ja sen vaarallista lastia, ja Donovanin on yhdessä Lincolnin kanssa pysäytettävä hänen palkka-armeijansa. ONGELMIA NEW BORDEAUX'N RANNIKOLLA Seuraa Aldridgen tuhon vanaa uusille alueille ympäri New Bordeaux'ta ja jäljitä hänen armeijaansa viidakon läpi kohti sen saaritukikohtaa. SOTILASTASON VÄLINEITÄ Koe uudet, entistä tehokkaammat aseet, tarkka-ampujatuki, raskaasti varustellut sotilasajoneuvot ja muut ainutlaatuiset ominaisuudet ja kukista Aldridge kätyreineen. VAARALLISIN PELI Uusi liittolainen Robert Marshall johtaa palkkionmetsästysalaa New Bordeaux'ssa. Hoitele kohteet uudella nuoliaseella ja toimita saaliit perille huomaamatta piilottamalla ne takakonttiin.