Made Man Pack
Tässä uudessa ladattavassa sisältöpaketissa pääset kokemaan, millaista on päästä sisäpiirin mieheksi. Koe luksusautojen ylellisyys ja aja kahta joukosta erottuvaa, huippusuorituskykyistä autoa. Mukana myös kaksi uutta asianmukaista pukua Vitolle, joista toinen on salonkikelpoinen smokki.