Lumoojatar
Lataa ja pelaa Lumoojattarena — June Moonen tavallistakin tavallisempi elämä päättyi sinä päivänä, kun maailmanvalloituksesta haaveileva Lumoojatar-niminen demoninen velhotar riivasi hänet. Nykyään hän taistelee sielunsa puolesta ja pyrkii käyttämään Lumoojattaren magiaa hyvään. Jos June epäonnistuu, Lumoojatar kuihduttaa hänet — ja seuraavana vuorossa on maailmamme.