Lost Sea
Löydät itsesi salaperäisen saaren rannalta Atlantilla iskeneen kamalan myrskyn jälkeen. Onko sinusta pelastumaan kadonneelta mereltä? Lost Sea on toimintaseikkailupeli, joka sijoittuu Bermudan kolmioon. Rekrytoi eloonjääneistä miehistö, joka voi auttaa sinua tutkimaan vaarallisia saaria etsiessäsi esineitä, joita tarvitaan kadonneella merellä navigointiin.