LOST ORBIT: Terminal Velocity
"Kun Harrison, vaatimaton huoltomies ja sankarimme, on haaksirikkoutunut kauas avaruuteen aluksensa tuhouduttua, on hänen taisteltava tiensä takaisin kotiin… LOST ORBIT keskittyy avaruuden tutkimiseen. Pelaaja asettautuu yksinäisen astronautin (Harrison) rooliin ja lähtee vaaralliselle matkalle päästäkseen takaisin sivilisaationsa pariin. Aseinaan Harrisonilla on vain improvisoidut varusteet ja sinnikäs luonne. Ilman aluksensa apua Harrisonin on käytettävä planeettojen painovoimaa navigointiin ja avaruuden halki liikkumiseen. LOST ORBIT sijoittuu komedian ja tragedian rikkaaseen maailmaan ja on riskien, yksinäisyyden, ihmeiden sekä kuoleman täyteinen peli."