Lost Judgment
PALJASTA TOTUUS Kun rangaistukseen tuomittu poliisi paljastaa murhan uhrin sijainnin, yksityisetsivä Yagami kutsutaan tutkimaan uudelleen mahdotonta tapausta, jossa kaksi rikosta on suoritettu eri paikoissa samanaikaisesti. Kun uhrien lukumäärä kasvaa ja Yagami paljastaa totuuden, kummalle puolen oikeuden vaaka kallistuu: lain puolustamisen vai oikeuden jakamisen? Yakuza-pelisarjan luoneelta pelistudiolta saapuva Lost Judgment on mystinen trilleri, jossa yhdistyy salapoliisitutkimus, noir-tyylinen tarina ja tappelutoiminta. Käytä etsiväntaitojasi Japanin kaduilla ja puolusta heitä, joita laki ei kykene suojelemaan. TUTKINTAAN PERUSTUVAA TOIMINTAA Hyödynnä Yagamin yksityisetsivätaitoja tietojen keräämiseen. Näitä ovat lennokkien ja sosiaalisen median kuuntelulaitteiden kaltaiset huipputekniset vempeleet ja kovapintaisen etsivän keinot, kuten rakennuksia pitkin kiipeily ja epäiltyjen jäljittäminen kaupungissa. Epäillyn löytäminen itse teossa on vankin mahdollinen todiste. VAPAAMUOTOISTA TAISTELUA Opi käyttämään Yagamin kolmea yhdistelmiin painottuvaa taistelulajityyliä, jotta selviät ryhmähyökkäyksistä, kaksinkamppailuista ja muista tilanteista. Käytä katutappeluissa aseinasi esimerkiksi liikennekartioita, kylttejä ja polkupyöriä sekä muokkaa kutakin taistelutyyliä taitopuilla. PEITETEHTÄVISSÄ Soluttaudu paikalliseen lukioon kerhon ohjaajana, jotta voit selvittää syyt kasvavalle nuorisorikollisuudelle, mikä liittyy tutkimaasi tapaukseen. Hanki harrastuksia: tanssikerhossa pääset jammailemaan musiikin tahdissa, robotiikkakerhossa joudut laittamaan älynystyräsi töihin rakentaaksesi Yagami-botin, nyrkkeilykerhossa opit liikkumaan väkeviä vastustajia vastaan ja moottoripyöräjengissä laiton kilpailu on ainoa tapa ansaita kunnioitusta. LÄHDE KIERTÄMÄÄN KATUJA Selvitellessäsi tapausta haravoimalla Kamurochon ja Ijinchon avoimia kaupunkeja voit pitää tauon ja tutustua kaupunkien omaleimaiseen kulttuurin käymällä baareissa ja muissa yöelämän suosituissa kohteissa. Voi olla vaivan arvoista ottaa sivutehtäviä ja auttaa asukkaita etsiväntaidoillasi – sitä ei koskaan tiedä, kuka vetelee mitäkin naruja.